Op elk niveau van onze service willen we onze klanten maximaal tevreden stellen en beogen we kwaliteit. Vandaag telt het team 17 collega’s die voor u klaar staan. Ons klantgericht verkoopteam laat u kennis maken met onze collecties.
Onze customerservice informeert u over de beschikbaarheid en garandeert u een snelle en stipte opvolging van uw bestellingen met alle aandacht voor operationele efficiëntie. Bij het technisch team kan u ondersteuning en advies vinden voor de invulling van uw projecten. Wij helpen u bij de keuze van de armaturen en leveren de bijhorende installatieschema’s op maat.
Om een vlotte opvolging en verwerking van uw retour te garanderen, vragen wij u om onderstaand formulier in te vullen en de reden van retour duidelijk te vermelden. Dit formulier mag u bezorgen aan volgend e-mailadres: returns@unibright.be
U zal dan een RMA-nummer ontvangen dat u op het retourdocument en de doos dient te noteren. Indien het RMA nummer ontbreekt, zijn wij genoodzaakt om de doos te weigeren.
Retours van verkeerd bestelde goederen zijn enkel mogelijk indien deze zich in wederverkoopbare (nieuwe) staat bevinden, in de orginele verpakking, inclusief alle onderdelen.
Download hier het retourformulier.